zzzzzzzz

Jag är trött, men kan fan inte sova :(
Pratade med Lina i typ 1.5-2 timmar efter jobbet igår *mys* Varför ska Sverige vara så jäkla avlångt för... Lite långt att åka till Malmö över en helg... Får ta en långhelg nångång framsöver :)

Gick och la mig i skäplig tid, höll ju på att gäspa käken ur led, men så fort allt var avstängt och släckt och jag låg i sängen, tror ni att jag kunde somna.... Nej då! Låg och vände och vred på mig, efter ett långt tag så lyckades jag väl somna :S Sen vaknade jag runt 8.... Inte utsövd kan jag säga.... Men vad gör man...! Det är väl bara att gilla läget!

Jag skulle behöva plocka och rensa lite också, tiden kommer att gå jättefort även fast det inte känns som det...! Och förhoppningsvis blir det riktig sommar snart, och vem vill sitta inomhus och rensa sina grejer då?

Idag flyttar M till Västerås :(
Det blir nog bra, bra med en nystart för henne, hon kan behöva lite nytt att pyssla med. Och så långt är det faktiskt inte till Västerås...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0