Då var han här igen då...

Plogen med vägskrapa ;) woho! Blir lika glad varje gång han kör förbi... Snart rasar nog taket in.. eller inte! För det borde ju vara vår snart...snart...kanske!

3 grejer låg innanför dörren när jag kom hem från jobbet
1 - Melkers present ;)
2 - Ett pocketogram från DalaKraft för att jag är en trogen kund... jeeeeeez, thx!
3 - Nått från ellos.se, lite lockelser så att man ska handla.

Dom 2 första var bra grejer, den 3:e får vi se om jag utnyttjar...!

2 av 3 'bokde' program har avverkats

Secret millionaire
Cougar Town

Christine

Lite té så blir livet bättre ;)
Halsen är väl bättre, men inte bra... Vi får se vad den säger imorgon, kan hända att det blir träning..!

PoK


Kommentarer
Postat av: j ♥

Hejsan!



Är du sugen på att shoppa loss, riktigt B-I-L-L-I-G-T?! Då har du kommit rätt.



JUST NU HAR JAG 50% RABATT PÅ NÄSTAN HELA SORTIMENTET!



Och säljer Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*SMYCKEN

*PLATTÅNG

*PIERCING SMYCKEN

*MIDJESKÄRP

*OANVÄNDA LÄCKRA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR

*MÄRKESPRYLAR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)

Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



ANNARS KAN DU JU ALLTID VARA MED OCH TÄVLA OM ETT PRESENTKORT VÄRT 250KR HOS MIG =)



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-03-25 @ 16:12:06
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0