God morgon, god middag, god natt...

Idag är jag galet trött....! Kan vara för att jag gjort 'en veckas' jobb redan... Maybe! Menmen, fredaglördagsöndagmåndagOCHtisdag är gjorda... Bara onsdagtorsdagOCHfredag kvar :D

Det är segt nu... Måste motivera mig till att stänga av datorn, gå till badrummet tvätta och borsta, krypa ner i sängen :) Men som sagt, det går segt!!

Imorgon kommer lillesyster hit...typ 09.00...om inte tidigare...! Och bara för att jag vaknar tidigt i vanliga fall så kommer jag väl sova när hon kommer imorgon ;) Mitt hem ser förjäkligt ut...men jag kan leva med det ;)

Så otroligt sugen på glass...har varit det i flera dagar nu! Det mest logiska hade väl varit att köpa lite glass.... Maybe ;)


Om allt blir som jag vill, så kanske, kanske man kan hoppas på en re-union i Chi-town <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0