Matlåda kommer lastad...

Med ris och fläskfilé... Käre mor kommer till jobbet med en matlåda idag *sweet*
Det snöar igen! Och jag är fruktansvärt trött... Känns ju sådär pepp inför en ny jobbvecka... Jag tänkte att jag skulle vakna i tid idag och hinna träna... Men nej då, jag sov till efter 10..Fixat med personförsäkringen oxå...så imorgon dimper det ner en blankett i brevinkastet... Blir nog bra det oxå! Ska boka klipp/färgtid imorgon efter att ALLA räkningar dragits så jag har en klar översikt på ekonomin :)

Nej ni, nu måste jag äta frukost annars blir det här da'n inte bättre iaf... :)

Puss

John på tv <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejhej

Vill du ha en mer personligare bloggdesign?

Kontakta mej :)

Kram

Jennie

2010-03-30 @ 10:05:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Neha

Åh vad gott:D



Tack så mycket för gratulationen, hoppas allt är bra med dig=)

2010-03-30 @ 21:18:29
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0