Rökfri ETT ÅR!!!

Jajjemän. ikväll 20.15 för ett år sen rökte jag min sista cigarett... :D Det var min tur då... Och det har gått bra att leva utan cigaretter.. NÄHÄ!!! Inte ett återfall på ett år...Inget feströkande... You name it! Det liksom bara blev så... ;)

Vaknade 04.30 imorse.. Känns ju liiiiite för tidigt... Speciellt en påskvecka när det är huuuuuur mycket som helst att göra på jobbet... Men jag lyckades iaf somna om, vaknade igen vid 08.30... Känns väl lite bättre iaf.

Igår tog visst älskade systersonen sina första steg :) Hoppas att han visar sina färdigheter när vi kommer ner till helgen :D

Klipptid betällt till nästa torsdag :D Finally!!!

Så jäkla trött...Känns som att jag redan jobbat min vecka, men det har visst bara gått 2 dagar :S Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av idag och imorgon.... Hoppas på en lugn dag på fredag, för då kommer jag att vara lagomt slut! Sen är jag ledig 3 dagar..! Åker till Flen på lördag efter att E slutat jobbet 13.00... Skönt att för en gångs skull INTE jobba innan vi ska iväg.. Jag kan i lugn och ro packa min väska på lördag när jag vaknar, sweet!

Nu måste jag tametusan äta lite fukost... Är göööööööör hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0