Ah men WTF!

Satt här och skrev i godan ro... Det inlägget finns inte mer... Satan vilket klåpfinger man är då! Jaja, det är bara ord..!
Haft fina dagar med familjen iaf.... Massa bus och ståhej :D

Fick knappt sova något inatt dock... Och det börjar kännas nu, vart en jobbig dag på jobbet. Hängde med T igår kväll, kom väl hem runt 12-snåret somnade ganska snabbt. Vaknade och tänkte nääääej fan, ska jag upp nu så dööööööööööör jag, så trött var jag. Men efter en kik på klockan så visade det sig att den 'bara' var 3... Men varför vaknade jag då kan man tro... JO, det var den här jäkla nytillkomna allergin som spökade.. Jajjemän, så en gång i timmen vaknade jag.. Kan hända att jag jag sov 4-6 utan avbrott... TJOOOOOOOHOOOOOO, är det inte härligt! Halv 8 gav jag upp och gjorde mig iordning och gick till jobbet! Jag blir galen på det här. Men så länge inget svullnar upp så klarar jag mig... Skulle iofs vara bra om det vart något så jag kunde få komma iväg och träffa en riktig doktor! För min han verkar då inte intresserad av att ta reda på vad det är... Men, det ger sig!
Hade lätt kunnat sova en stund på jobbet, men jag tror inte att det skulle vara så uppskattat ;)

Våren har kommit till Falun :D
Synd bara att jag jobbar, men det är väl som vanligt!
Regnade imorse när jag knatade till jobbet, eller det duggade lite, var väl en 15 grader ute.. Men det klarnade upp under dagen... Passerade väl 20 strecket tror jag... Men vad vet jag, jag jobbade ju hela dagen...!
Jaja, dags att borsta bissingarna och hoppa i säng, hoppas på mer sömn inatt...! Fortfarande många dagar kvar på min jobbvecka så jag kan behöva lite sömn :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0