Är man förvånad...?

Nope...!

Skulle jag fuska på mitt jobb då skulle jag inte ha mitt jobb kvar så länge till kan jag lova....! Nu jobbar jag iofs inte inom restaurang utan i butik... Men ändå!
Sen har ju vi ganska täta kontroller så det skulle upptäckas ganska så fort om någon gjorde något. Sen har vi det ganska så bra ändå, för vi varken packar eller märker färskvaror... Det enda vi gör är ju att billigare märka dom vid behov...
Äsch då, vi får väl se vad som händer med det här... Det ger sig :) Synd bara på dom anställda som råkar ut för det...!
Tror dock inte att så många kommer att välja bort donken bara för det här!!!

Nu ska jag duscha... och sen blir det nog sängen för mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0