Bitter är jag

Och orka göra något åt det!

MEN, imorgon lägger jag den bittra och deprimerade jag åt sidan, för det kommer fin besök från Flen! Det betyder en massa bus och mys med familjen... Tokgalet kommer det att bli med alla di små :D

Tror bitterheten och depressionen beror på att jag känner att jag inte kommer någonstans, att mitt liv står stilla och jag vet inte hur jag ska ta mig vidare! Även fast jag har världens mest UNDERBARASTE vänner, så räcker inte det just nu... Det hjälper och underlättar självklart... Men jag måste själv komma på vad jag vill göra med mitt liv.. ! Och så hjälper det kanske inte att jag låter vissa påverka mig, även fast jag vet att jag borde ta avstånd.... Men jag är bara människa och jag bryr mig, vill att folk ska må bra...! Och är det någon som man 'kanske' fortfarande har 'lite' känslor för så blir det ju inte enklare att inte bry sig... Virrigt, men så är det! Det som stör mig mest är jag inte kan läsa personen det minsta...Och det kära ni, det är jävligt frustrerande!!!

Kanske borde lägga mig och sova på saken...! Tvättid imorgon 08.00, än't det gräjt så säg! Försöka plantera om mina blommor oxå... Har ju inte så många kvar så det borde inte ta så lång tid ;) Gav tre stycken till mamma... Dom har blivit ersatta med en lykta, och den är galet fin! Iaf, omplantering behövs, mina blommor växer som ogräs... Jag måste tillbringa mycket tid hemma, och ha oändliga konversationer med min växter ;)

Jaja, nu lite sömn, ska försöka lösa livets gåtor också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0