Här sitter jag!

Skulle visst städa, haha! Går bra för mig vill jag lova ;)
Jaja, varit på stan med T, hann med 2 fikor :D Och en runda på stan, shoppade loss på JC, 2 linnen vart det ;) Sen inget mer. Kan ni förstå, jag köpte bara 2 linnen! Whatthefuck!
Har dock hittat en lampa för 600;-, men jag vet inte riktigt! Den är jäkligt snygg, men är det värt det?! Man kan ju alltid flytta med sig den.... Meeeeeeeen ändå! (Vad fan är det som har hänt med mig, innan hade jag aldrig tvekat, bara dragit kortet och sen hade det varit bra med det)!

Nej ni, nu ska jag städa klart och hoppas mor kommer in till stan så jag får åka och köpa lite mat :) Inget skoj att äta i min kyl/frys/skafferi... Inte tomt dock, bara tråkigt och inget som jag är sugen på!

Blir nog lax ikväll, så jag måste väl plocka fram den..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0