Konstigt...

För typ 4 år sen åkte jag till USA! Som jag ser det nu var det bland det bästa jag kunde ha gjort! Men när jag läst gamla inlägg så hade jag nog bland dom värsta stunderna där också! What doesn't kill you, only makes you stronger!

Blir en resa till USA i sommar :D
Det är 3 år sen jag kom hem, så det är faen dags att åka tillbaka nu :D

En sak är konstig dock, samma person som påverkade mina känslor till en början under min vistelse där, gör det än idag... Både till gott och ont! Det går i perioder, vissa perioder blir jag GALEN andra bryr jag mig inte ett skvatt! Det är konstigt hur människor kan påverka en!

Idag när jag kom hem från jobbet och slog på teven så var det bara svart!!!
Ringde Tele2, fick rådet att köpa en ny antennkabel. Sagt och gjort, men tror ni det funkade då?! NOPE! Så det var bara för mig att ringa dom igen, dom skulle prata med teknikerna och göra en felsökning, det skulle visst komma igång av sig själv annars skulle dom ringa! Gick ner till T för att se Biggest. Ingen ringde så jag tänkte att nu funkar skiten... HAHA, in my face! Orkade dock inte ringa då, så det får bli imorgon efter jobbet.. Woohoo!
Det är så jäkla typiskt! Men men, tyst som attans i min lägenhet iaf!

Och jag som skulle städa hemma idag, vart inget med inte! Får bli imorgon em, ska ju trots allt tvätta då...tjiiihooo!

Nu ska jag nog förflytta mig till sängen, lite ångest känner jag allt, för jag brukar ju somna till teven.... oooh myyy, hur ska det här gå.. :) Är nog bra för mig ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0