SATC...eller Scrubs?

Mitt i-landsproblem ;)
Förut kollade jag alltid på SATC innan jag gick och la mig...visades 23-00. Sen slutade dom med det och jag började kolla på Scrubs istället!
MEN NU DÅ!?!
Nu har dom börjat visa SATC igen..... Ibland så är mitt liv jobbigt...! Skönt när man för en liten stund kan lägga alla andra tankar åt sidan, och tycka att det här är det värsta som kunde hända EVER ;)

Trött är jag iaf, lång dag, men med en massa mys :)
Det enda jag lyckades komma hem med var ett par mörkläggningsgardiner ;) 700;- fattigare!
Jaja, lön imorgon... Lönespec. idag... Verkar som att jag kan äta och bo gott även den här månaden ;)
Dock ska iaf en flygbiljett bokas snarast... USA!!!!! Pratade med L idag! Satt och drömde om ställen vi skulle åka till, memories :D

Imorgon blir det lite quality time med T innan hon måste jobba!

Nu måste jag försöka ta mig till sängen... *lycka till*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0