Du gamla du fria....

...ni fattar...Sveriges Nationaldag! (fast hos er e d ju förstås redan den 7:e)
Yay, eller ngt! vet inte om d har så stor betydelse egentligen!

Oooooookej, now what?!? Jäkulens vad trött jag e idag, snacka om att jag kommer att vara van att gå upp tidigt efter det här året :) Går upp 06.15 sex dagar i veckan...jiiiihoooooo!

Idag har det nog kännts jobbigast, men det är oxå den enda dagen som det har kännts jobbigt! vet inte riktigt varför, kanske e för att jag e lite trött....sen så e d ju inom d 2 första veckorna d e som värst :)  D blir nog bra! Med tanke på att dagarna går så OTROLIGT fort så kommer det här året rusa förbi....vilket kan va både bra å dåligt!!!!!

Jag e iaf uppbokad varenda helg i juni, hur nu det har kunnat hända har jag ingen aning om :) But I like it!

Barnen e fortfarande sjuka, det går lixom bara runt...massa rinnbajs....not so nice! Men dom e ju så otroligt söta :)


Kommentarer
Postat av: carro

sveriges nationaldag var ju den 6/6 :) . 06-06-06 ! weee

2006-06-07 @ 16:40:37
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0