Rätt väg...

Idag har jag fått kontakt med en au pair från Australien (en till), och en från Mexico! Den från Australien ska jag träffa ikväll...+ 2 till som hon umgås med....en svensk och en tysk!
Aupairen från Mexico fyller år på lördag, så jag har blivit inbjuden till födelsedagsparty...kan ju va trevligt...man träffar ju garanterat nya människor då :)

Alla men från familjen i CA håller på att raderas, men man är ju fortfarande på sin vakt..men det håller på att släppa helt......! Dom 2 sista veckorna där var ju inte dom roligaste, men jag kom ju därifrån levande :)

Jag har bestämt mig för att ge det här en ärlig chans, det känns som om det är värt att göra det i den här familjen! Så nu är det bara för mig att blicka framåt, för det känns som om det här året kommer att gå supersnabbt!

Hade en knepig tanke igår...om ett år så kommer jag att ha varit hemma en vecka...tanken efter den tanken va...usch va tråkigt! Hur knepigt är inte det...för en vecka sen kunde jag ha gett allt för att sitta på ett flyg till Sverige! Snabba vändningar är det iaf!

Emma! Drömde om Harry's...gaaaah! It's haunting me....!!!! Hahahahaha!!!

Jaja...har två hundar som vill komma ut lite nu :) Blandraser..Shih Tzu/Pudel....såååååå söta!!! My babies...spenderar mer tid med dom än med barnen :)
Barnen är urgoa...jag och grabben kommer urbra överrens, tjejen oxå, men hon är lite mammig :)

Fatta att det är 1:a juli på lördag...shitpommesfrites! Hade man aldrig kunnat tro :/

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

gaaah they are hauntng us! not harrys! nevaaaaaaah! va bra att det kanns bra med familjen, det blir sakert jattebra,skoj att traffa lite nytt folk oxa!
Kramar

2006-06-29 @ 21:01:26
Postat av: paula

Det e ratta takter! Allt blir jattebra! du verkar ju iallafall ha vettiga manniskor runt omkring dig som drar med dig pa aktiviteter! Mmm, det dar med barn... Det ar ganska jobbigt nar dom har asikter, speciellt eftersom mamman i denna familjen uppfostrar pojkarna med mottot "dom har alltid ratt, aven nar dom har fel" sa det ar ju som svart att overtyga dom de ganger dom fakiskt har fel... Naja. E ruggigt avis pa dina vovvisar! Skulle valdigt garna haft mig en promenad kompis men ajja, man kan ju inte fa allt har i livet! :P hoppas du mar bra i ovrigt och att vi snart har tid at babbla med varann samtidigt pa msn eller telefon!! du forresten, va e dina nya telefonnumrer?

2006-06-30 @ 02:25:48
Postat av: paula

men oj vad jag glopmmer det hela tiden!! stor Kram pa dig ska det ju vara oxa!

2006-06-30 @ 02:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0