Halla sager jag :D

E nu i Minnesota...Northfield for att vara exakt! Har traffat vissa delar av familjen...alla verkar normala an sa lange  :D
Har hort rykten om att vi kommer vara runt 60 personer pa Thanksgiving middagen...det kan ju bli skoj!
Dom hade som tema iar att alla skulle ta m en icke-familjemedlem....!!!

Familjen e a kollar pa kusinerna nar dom spelar hockey...jag behovde inte folja med...kandes ju ganska bra efter att ha setat i bilen 5 timmar...! Sa har sitter jag ensam i ett hus jag aldrig varit i ...:/.....hahaha, sa farligt e d inte....dom visade mig hur teven a datorn funkade sa jag klarar mig nog...don'tcha think!!!(???)...men jag borjar bli lite hungrig.....a hockeyn har precis borjat, sa jag far vanta over en timme pa middag...i-lands problem...hhaahahaha!

Har aven sett lite snoflackar....men jag har tur...den haller pa att smalta bort..skulle bli riktigt kanon vader imorgon har jag hort :D 60 degrees F...vill ni veta vad det e i celcius sa far ni rakna ut d sjalva...:P Ork in't na!

Det var ngt jag skulle beratta men jag glomde helt enkelt bort det!!!

Nu tankte jag sysselsatta mig med ngt helt annat..kolla pa teve kanske..min bok ligger ju kvar i bilen..!!!

Ha'de!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Är lite avis på dig som får se så mkt! Här är mest regn o tris o det enda jag ser är hemmet, jobbet och vägen där emellan ... men men jag ska inte klaga, trivs bra med det jag gör just nu! Kram

2006-11-22 @ 08:11:47
Postat av: Lillesyster

sa lange du vet var tvn och datorn ar sa ;)...har regnar det mest och ar almant trist vader men jag klagar inte for snart e d dax for sno i typ 6 manader igen, huvva =/....jaja =)...hoppas att ni har en trevlig thanksgiving!
Kramar

2006-11-22 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0