Har e ja igen :D

Fick ett mail av Bea med lite fragor...ist for att terra alla a skicka mail, sa svarar jag pa dom har :D


A) Fyra jobb som jag haft:

1. Vardbitrade
2. Croupier
3. Butiksbitrade
4.Saljare (en manad, men vada ;))


B) Fyra filmer jag kan se om och om igen.

1. How to lose a guy in 10 day's
2. Sagan om ringen filmerna
3. Shrek/ Ice Age....tight race...gaaah (Only a true friend can be that truly honest...and in the morning I'll make waffles)
4. Never been kissed


C) Fyra platser jag har bott på:

1. Overtanger (I rule...THE place to live!)
2. Zwolle/Ommen,Holland (The Love of my life)
3. Norslund
4. Chicago, USA



D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

1. GREY'S ANATOMY!!!
2. Veronica Mars
3. The Tyra Banks Show
4. Våra bästa år (hehe, I know...but once you get into it, it's the best :D)


Platser jag har semestrat på:

1. Italien
2. Indien
3. Grekland
4. Sverige :D


F) Fyra Webbsidor jag besöker ofta:

1. www.lunarstorm.se
2. www.hotmail.com
3. www.slimpen.blogg.se
4. www.resdagboken.se


G) Fyra favorit-maträtter:

1. Mexicanskt (Chipotle)
2. Pasta i all dess like :D
3. Dominos Pizza
4. Kottbullar pa IKEA


H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. Något varmt ställe
2. Kanske en snabbvisit till Sverige ;)
3. I min sang....mmm
4. Kanske S'bucks :)


I) Fyra personer jag tror kommer (MASTE) svara på detta eller vet har svarat:

1. Carro :D
2. Storesyster
3. Ems
4. Alla som vill helt enkelt :D

J) Två böcker (forfattare) jag rekommenderar mina kompisar att läsa i badkaret:

1. Vad som helst skrivet av Dan Brown.....LOVE HIM!!!

2. Marian Keynes tycker jag om oxa, hennes bocker e lattlasta a underhallande :)


Sadarja....det var val allt....ha sa skoj....a svara garna pa fragorna...alltid underhallande a se vad manniskor svarar!!!

Tack o Go'natt!!!

Kommentarer
Postat av: carro

åååkkkääy dokey :)

2006-11-15 @ 07:43:36
Postat av: Storesyster

Ja jag jag ska svara men inte just nu ... Puss

2006-11-16 @ 19:16:09
Postat av: Linda

:)

Jag vet inte riktigt om det har med det att gora. Da jag ringde och fragade sa sa de att det inte direkt finns nagon ovre begransning. Men ja, det ar sakert annorlunda darborta.
Jag ar i Holland nu. Dock slutar jag nu i dec.
Lite vemodigt, men samtidigt ska det bli skont att borja plugga igen. Det ar dock inte omojligt att jag kommer tillbaka om nagra ar. Det ar fint har :)

2006-11-16 @ 21:21:09
URL: http://potatispannkaka.blogg.se
Postat av: Storesyster

Nu finns mina svar i bloggen! Puss

2006-11-19 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0