Har e ja...!

Orkar bara inte blogga just for tillfallet....har hittat na annat att sysselsatta mig med pa kvallarna......'Veronica Mars'...trodde inte att jag skulle tycka om den tv-showen, men Jemma hade hyrt med sig forsta halvan av forsta sasongen nar vi var upp till Wisconsin.....a efter det kan jag ju bara saga att jag blev hooked....saaa jakla bra! har 2 avsnitt kvar av forsta sasongen...sen blire till a hyra andra sasongen till helgen :D...sa d e vad jag sysselsatter mig med nu fortiden :) Har ingen lust att blogga just nu bara...men det kommer snart tillbax skulle jag tro..!


Nar jag anda e har inne a skriver, sa kan jag ju beratta att jag var ute pa en trick or treat runda idag, det var riktigt skoj...! Forst sa tankte jag att Amerikanarna e allt bra tokiga....men sa kom jag pa att vi gor ju faktiskt samma sak i Sverige....men till Pask!!! Har tagit lite kort pa diverse barn a utsmyckade hus.....ska forsoka fa in bilderna till helgen...passar sa bra att gora det nar man jobbar kvall pa lordagar.....kan man anvanda datorn uppe som e lite battre....men da kommer nog bilderna in pa bilddagboken ist....men det blir ett senare bekymmer :/

Nae ni, nu ska jag kika klart pa natet a sen kolla pa dom 2 sista avsnitten.....sen ska jag sussa tidigt idag :D Yeah Right!!!!

Nu vet ni att jag lever iaf.....hahahahahha!!!

Kommentarer
Postat av: carro

skönt att höra att du lever! måste vara grymt att fira halloween i usa :)

2006-11-01 @ 11:15:27
Postat av: Lillesyster

Vill oxa fira halloween i amerikat ju =)...menmen another time =)....5 veckor kvar nu...jissesja!
Love!

2006-11-02 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0