Taaaaaadaaaaaaaaa...

Ville bara saga halla. Halla! LOL!!!
Hahaha, har inte sa mkt att saga egentligen, forutom att jag mar kanoners :D
Har inte hant sa mkt egentligen......mar bara sa fruktansvart bra :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Har precis varit ut a promenerat m Lina i ca 1 timme o 20 minuter...det var skont kan jag lova!!! Imorgon ska vi kila ut pa morgonen ist (KLOCKAN 7!!!!!!), iom att jag jobbar till 22...det blir lixom lite sent att kila ut da...!!! Man maste ju sova oxa sags det...baaahaaaaahhahahahaha..jojavlarja!

Far till Minnesota nasta vecka ja...blir dar ett par dagar...ska pa 'Mall of America', alltsa det storsta shopping centrumet i Amerika....det ni mina damer a herrar, det e inte a leka m...hahaha, blir nog skoj! Men mer om det senare....e ju en hel vecka kvar!!!

Har inforskaffat i en webcam, sa nu javlar...moahahaha! Har installerat den a kollat sa den funkar oxa, yay me!!!

Tvattat har jag gjort idag oxa, behovdes kan jag saga....inte mycket klader kvar i mina lador kan jag saga..hahaha, nara sa farligt va d inte. Tvattade faktiskt lite forra veckan oxa :P

Nae ni, om jag ska va i sang innan 00.00 (om 2 timmar), da la jag nog borja varva ner lite...!!!

Tack o Go'natt!!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Du får kolla efter linnena åt mig på den stora affären ... om du har tid förståss, blink blink! Älskar dig massor! Puss

2006-11-14 @ 08:03:18
Postat av: carro

hi hi .. vad kul att läsa att du MÅR SÅ BRAAAAA:)
kul !!! men du, hur ska du komma med med all packning sen dåe?! man hiner ju shoppa mycket på e 1 år menar ja :).. hehe .

2006-11-14 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0