What made me stay???

Jag har funderat o funderat pa det har dom senaste dagarna....och jag har inget svar...kan ngn vara sa snall o hjalpa mig med det.....SNALLA!!!!!

Vad e d som fatt mig o fundera pa det kan tankas....JO, har ju varit en san snall *hrmf* manniska a lanat ut mina oron o mina erfarenheter till fellow aupairs som har hamnat i liknade situationer som jag varit i.

Och da e ju fragan -Vad gor mig annorlunda, vad fick mig att stanna??? E jag sa javla envis? Forsoker jag bevisa ngt? Tog jag inte at mig lika mkt som dom gjort? E d bara for att manga av dom har pojkvanner hemma? Gillar jag Amerika alldeles for mkt? E jag helt enkelt sa otroligt dum i huvudet att jag inte fattar nar det har gatt for langt????  Manga fragar, men inte ett javla svar!!!!

Efter mitt andra byte sa har jag manga fragar till den har organisationen om hur man far behandla manniskor.
Jag fick valdigt mkt hjalp med mitt forsta byte, kan bero pa att min RM var svensk a att det var enklare for mig att forklara hur jag kande mig. MEN, hur kunde dom vara sa javla dumma att placera mig i min andra familj. En familj som dom redan hade en massa problem med.
Sen nar jag efter en manad kande att ngt var fel med familjen sa tyckte min LCC att jag inte hade ngn bra anledning till att byta, sa da kande val jag (dum som jag var), att jag skulle ge dom en andra chans...egentligen en 100:de chans. A sen nar jag sedan far ett samtal fran min vardmamma dar hon sager att dom e skyldiga organisationen en massa pengar, o att dom kan komma o hamta mig nar som helst (?????). Jaha, o varfor har inte jag fatt reda pa det genom organisationen??? Jo, for det hade inget med mig att gora!!! URSAKTA, det har val med mig att gora i allra hogsta grad! Skulle jag bara sitta dar o nicka o le nar dom kom o hamta mig da???? Sen nar jag tvekar till att byta till en tredje familj, da javlar fick minsann reda pa att om jag ville aka tillbaks till Sverige, da fick jag allt betala min flygbiljett hem sjalv, for dom hade misann losningar pa problemet! Da vart jag tamefan riktigt sne assa!!! Vad ger dom ratten att bestamma over mitt liv sadar....om jag mar pissdaligt o verkligen inte vet om jag klarar av att stanna for att jag tror att det kommer att paverka mig psykiskt, da ska ingen komma a trycka ner mig! Sa jag sa till min LCC att det fanimej inte handlade om pengar, ville hon att jag skulle betala min javla flygbiljett hem sa nog fan kunde jag val gora det, men nar dom har ett ansvar over en manniskas liv da handlar det inte om pengar, da handlar det om vad som e bast for individen. Men se det holl hon inte med om!!! Och varfor inte da kan tankas. Jo, for det forsta sa skulle dom ju forlora en massa pengar.....a sa skulle dom ju fa ett daligt rykte....som om dom inte redan har det!!!!

Nu e jag ju har, a d tycker min LCC att det e hennes fortjanst, vilket jag verkligen inte kan halla med om..! Varfor jag stannad har jag inget svar pa. Men det beror nog mkt pa manniskorna jag traffat har, + att jag gillar Amerika valdigt mkt!!!!

Jag har val egentligen inte pavarkats sa mkt av det, OM man jamfor med nagra som jag pratat med.... assa seriost, jag tycker sa synd om vissa....!!!!!
Sandra som aker hem pa lordag, hon har inte fatt mkt hjalp av var LCC (vad jag forstatt iaf), nar hon ringde o sa att hon ville aka hem, o berattade varfor. Da hade hon inte ngn bra anledning....O nar hon tillslut sa att hon bara foljde sitt hjarta, da skrattade LCC:n at henne....VAFAN, va e d for javla stil. Den enda vuxna manniska som vi har att vanda oss till tar oss inte ens seriost!!! Jag menar HALLA!!! WTF!!!

Kommer inte ihag vart jag skulle komma med det har......vart sa forbannad mitt i att jag glomde bort det!

Men jag maste saga att jag har haft tur i oturen....Hade jag inte valt att aka till Chicago sa hade jag inte traffat mina underbara vanner. O hade jag bytt familj nar jag forst sa till Amy att jag ville byta, sa e chansen stor att jag hamnat i familjen som Sandra nu ska lamna.....! Dom blev rekommenderade av Linas familj, o verkade jattebra o sa....men skenet kan bedra!!!

Jaja, Life is like a biatch, you gotta live with it!!!

What the f*ck is wrong with the World....ska Reese Witherspoon & Ryan Phillippe skiljas??? Va fan...it can't be true!!!! *grater floder*.

Jaja, puss & kram & go'natt!!!


Kommentarer
Postat av: carro

herregud, jag blir förbannad över att läsa. Man kan inte behandla människor och människor känslor hur som helst. Och att tänka på pengar och dåligt rykte gör mig pissed! stå på dej !!!!!

2006-11-09 @ 11:08:36
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: Lillesyster

du envis? =) neheeeeee ;p...men jag e stolt over dej som vagade byta familj en 3e gang, kanske ar allt socker som spokar hehe...Love

2006-11-09 @ 15:33:58
Postat av: Storesyster

Klart dom ska skiljas han ska ju gifta sig med mig !!! Återkommer med funderingar om det andra när jag är piggare dvs när jag inte varit på jobber 14 timmar !!! Puss

2006-11-09 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0