Mer fran Carro!!! :D

UTSEENDE
[ ] Jag är kortare än 160cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.
[x] Jag blir lätt brun.
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. (ja, alla de jag träffat efter jag började färga)
[x] Jag har en tatuering.
[ ] Jag är osäker över mitt utseende. (???)(hur menas med det?)
[x ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] Jag har mer än två piercingar. (om hål i öronen räknas. Annars en piercing)
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. (tragus)
[ ] Jag har fräknar.


FAMILJ

[X] Jag har svurit åt mina föräldrar. (inte direkt. när jag pratar svär jag även om jag berättar något)
[ ] Jag har rymt hemifrån.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag. (nan dag, inte idag & inte imorgon)
[ ] Jag har barn.
[ ] Jag har mist ett barn.


SKOLA/JOBB
[x ] Jag studerar.(en dag i veckan...wohooooooooo)
[x] Jag jobbar. (oh, yes, i do)
[x ] Jag har somnat i skolan. (en ggn, men jag var minsann den sista , hehe)
[X] Jag har somnat på jobbet. (typ en kvart nar jag jobbade natt)
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[x ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. (en penna kanske)
[ ] Jag har fått sparken.


SKAMLIGHETER

[ ] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion.
[x ] Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.
[ ] Jag har pissat på mej av skratt.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[ ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

Det var det sista...hehehe...owell!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej stumpan. Ja jag letar mest på stan, vill ha så nära till jobbet som möjligt. Få se hur jag gör med allt. Allt bra med dig då? Jag lägger till dig som länk på min blogg:) Hoppas det är okej? kram

2007-01-31 @ 21:04:41
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Storesyster

Uppdatering tack !

2007-02-02 @ 15:19:20
URL: http://jemafr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0