Regnar.....det regnar jämt...nice..eller inte!

I'm a lil' bit confused. Men det går nog över....Man ska aldrig förvånas över hur folk beter sig...men ändå så gör man det....knepigt!!

Annars då...inte hänt så mkt egentligen. Jobbar på som vanligt.
Körde 2-dagars m T den här helgen...lite sliten efter det e man allt. Men skoj som satan var det...Omg, we suck! Jaja, man lever bara en ggn, man får göra det bästa av det!

Jag känner att jag skulle behöva lite sommar....min kropp mår inte bra utan sommar....GGGGAAAAAHHHH!!!
 
Mina planer förändras snabbt å ofta! Men det har ingen egentligen inte ngt m att göra, speciellt om dom har ngt negativt att säga. Jag måste få betstäma sj vad jag ska göra....! Man kan ju inte leva för att bara göra andra männsikor glada. Eller det kan man ju iofs göra, men det kanske inte e rätt människor!
Som ni hör så har ju jag väldigt Världsliga problem....It's nuts.. :D Jag ska inte klaga...! Mitt liv flyter på ganska bra, med lite invändningar fr vissa....men jag börjar vänja mig....!


.............i like peaceful melody............

Jaja, e fortfarande i en bloggtorka....men d blir nog bra när mina planer e bestämda å så!

Jusst nu  e mina tankar m vännen J som inte har det allt för lätt jusst nu!!!


X

Kommentarer
Postat av: Linda

det lät ju fan pissäckligt jueee:P

2007-07-29 @ 19:05:46
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Lillesyster

lalallala =) kul att sitta kattvakt idag kanske? looove ya!

2007-08-03 @ 14:05:46
Postat av: Linda

Jaaaa det känns bra, kanske inte alla dagar när man känner sig som en stor elefant. Hur är det med dig då? Pysslar du med nu då? Kram

2007-08-07 @ 11:02:46
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0