PANIK!!!

Det är vad jag har nu!
Varför?
Det vet jag inte!!! Tror jag. Antar dock att det är panik över framtiden! Vad vill jag göra med mitt liv egentligen? Vill jag plugga? Isf, vad vill jag plugga? Vill jag ens vara kvar i Sverige? Om inte, vart ska jag åka då?

Jag är trött på Sverige...igen! Fast egentligen så vet jag inte om jag är trött på Sverige på riktigt! Kanske känner jag bara så för att jag inte vet vad jag ska göra här! Det kanske känns lättare att bara åka härifrån, för då gör man ju någonting, så man behöver ju inte tänka på framtiden just då!

Jag har panik....och ångest...! Inte farligt, typ som en normal människa skulle jag tro. Men ändå!


Jag skulle kunna åka dit....bara för att! Men jag vill nog inte egentligen. Men jag skulle kunna! För ibland så känns allt bara förjävligt!

Vissa människor är falska! Dom kanske inte vet om det, eller så gör dom det. Falska för att dom är ego. Tycker lixom inte om att sätta andra människor före sig själv! Det är elakt. Falska människor är elaka! Hur kan vissa människor tycka att dom är bättre och mer värda än andra människor? Vem ger folk rätten till det! I slutändan hamnar vi alla på samma ställe än då! Svaga människor tycker om att trycka ner andra människor, för då mår dom bättre...eller tror dom bara att dom gör det?

Var på 'Barnens Skidspel' idag. Angelica å Felicia åkte 500m loppet =mellanfil. Linus åkte 1500m loppet = långfil. Dom var jätteduktiga. Snacka om skönt det var att va ute ett par timmar! Kanonväder :) I like! Så nu kommer man att sova gott inatt!

                                                       (Klicka på bilden för förstoring)

I miss my baby :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0