Fy fajsiken va trökutt!

Håller på att packa saker jag inte använder.....men orka! Allt ska ju delas upp oxå...saker som ska m till nya lgh, saker som ska ner i lådor och sen ner i källaren här hos ma & pa. Kan ngn vara så snäll och komma hit och göra det åt mig....inte? Nähä! Jag gör det väl själv då!

Tänkte klippa mig inom den närmaste framtiden....måste skynda mig så jag inte spenderar pengarna på ngt annat...som lägenheten kanske.....mycket möjligt, haha!
Tänkte nog klippa samma frisyr som jag hade när jag åkte till USA fär 2 år sen (har det redan gått så lång tid? Kan jag aldrig tro!!!). MEN jag vet inte riktigt om jag vågar...! Är ingen speciell frisyr så, men jag har bara klippt topparna efter den ggn så håret har ju vuxit endel.....Då var det precis ovanför axlarna....å nu är det som sagt liiiiiiiite längre! Men jag känner att det är tid för att klippa av det...förnya sig lite...för det är ju alltid skoj!

Nu ska jag fortsätta packa....eller kanske ringa ngn som jättegärna vill ta en fika med mig (20.19 på kvällen, sure).

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0