Back to life...

Back to reality!
Typ!

Hemma är jag iaf, eller ja, jag sitter hemma hos päronen. Har gått igenom lite grejer som ska med till NYA lägenheten :D Fick nycklarna idag, så imorgon ska det köras grejer :D Piskan ska med, så jag kan jaga på A och M, hehe! Nej då, så mycket grejer är det inte! Flyttar ju från en 1:a till en 2:a... LOVE IT!

Holland var GREAT!

USA var GREAT!

Skulle ha kunnat stanna på båda ställena hur länge som helst... MEN, jag är tydligen vuxen och har ansvar :(  Skriver mer om semestern senare.
Semester är ju inte slut än, en vecka kvar :D

Pöss


Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh, kan vi inte träffas och fika någon dag? Så kan du berätta om semestern och jag kan drömma mig bort :D



kram

2010-08-24 @ 08:01:37
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0