Torsdag

Ansiktsbehandlingen var helt fantastisk :D Hade gärna kunnat legat kvar där minst en timme till... Kanske var första gången, men helt klart inte sista!
Jag måste dock börja dricka mer vatten om dagarna...är helkass på det!!! Menmen, det löser sig med tiden!

Dom här två dagarna gick alldeles för fort tycker jag, men vad gör man! Det är bara att gilla läget...!

Ska snart kila iväg in i köket och fixa lite matlådor till imorgon och helgen...!

"Kalaset" idag var inte billigt, men jag hade ändå räknat med att betala mer än vad jag gjorde. Förutom ansiktsbehandlingen så köpte jag även lite hudvårdsprodukter : Special cleansing gel, multiactive toner, och skin smoothing cream! Allt från 'Dermalogica'. Så nu hoppas vi att det är så bra som alla säger ;)

Jaja, matlådor var det... Spara lite pengar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0