Förkyld :(

Imorgon är det fredag... ÄNTLIGEN!!! Efter 8 dagars jobb kan man inte annat än välkomna helgen med öppna armar!

Har dock dragit på mig en förkylning... Började känna av den lite smått natten till igår.. Men det var inte förrens natten till idag den tog riktig fart... ORKA! Måste ju erkänna att jag inte varit speciellt effektiv på jobbet idag, har mest gått runt och svettats, frusit, kallsvettats, snorat... you name it! Jag som normalt sett har problem med temperamentet, kan ju säga att det inte blir bättre när jag är förkyld, haha! Men jag har lärt mig att dra mig undan!! ;) Hoppas att det blir bättre till imorgon!

EN VECKA KVAR TILLL SEMESTER!


When you miss me
Remember
I didn't leave
You let me go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0