Fiskmåshelvete....

Imorse när jag var på väg till jobbet, så låg det två fiskmåsungar på backen precis utanför min lägenhet... OCH JA, visst fanns det väl en mor också... Hon var visst inte så glad över att jag gick förbi hennes små... NÄHÄ, men då kanske hon ska ha bättre koll på dom så dom inte ramlar ner på backen.... MAYBE!!! Jaja, en språngmarsch för att undvika attack från en gaaaaalen mor!

Fick reda på i veckan att en vän ska ha barn i december, skojsigt värre... :D
Har även funderingar på om det kanske är ännu en bebsi på g på annat håll...! Får spana lite, hehe! Men jag å lil' brukar inte ha fel så ofta :) Kan dock bli väääääldigt intressant! Men som sagt, vet inte..! Antar att vi snart får veta om det är så...!

Nu, chips och dip <3




Till helgen blir det bus med den här lillkillen *mys*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jagajagajaga komme det bli hela helgen! Mammas troll är aldrig stilla numera ;)

2010-06-27 @ 21:12:24
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0