Haha, I'm so funny!

Deklarerade ju så fort jag fått papperen... Bra gjort Sara! Sen var väl jag aldrig in och kollade något mer...! Gick in idag för att jag var nyfiken... Kunde visst inte ange det kontot som jag gjort, haha. Fint Sara! Jaja, jag hoppas att det löser sig ändå ;) I'm too good...not!


Jag har precis förstått meningen med 'hovering'.......... Inget dåligt med det.... Men det underlättar ju inte för mina tankar... Jaja, det löser sig!

Dessa jävla studenter säger jag bara.... JÄTTEKUL att dom tar studenten, men man behöver inte börja festa redan på måndagen innan studenten! REALLY! Jag är gammal och jobbar heltid, jag behöver min sömn annars funktionerar inte jag! Fråga killen jag köpte min NANO av idag, Jag sluddrade som en full... Ja, student kanske ;) Menmen, kanske får skylla mig själv om jag bosatt mig mitt i stan... MEN ÄNDÅ!!! MÅNDAG FFS!!!

Sover dåligt ändå... Tyckar att jag sover bra, sover hela natten utan att vakna, men när jag väl vaknar så är jag superdupertrött.....! Därav inget gymmande.... Blir ju iofs piggare av att gymma, men O.R.K.A gå upp tidigt, nej just det...! Jaja, det ger sig! Onsdag imorgon, det är great! Halva veckan gjord :D

Kolla på matbord när jag är hos mor & far på söndag, onödigt att köpa ett nytt på en gång när man kanske hittar något hos dem ;)

Känner att det här bara blir snurrigt.... Brist på sömn... Blir nog bättre imorgon... Ska förresten kolla på BL imorgon för första gången den här veckan...YAY!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0