Bästa Sara!

Jag har fått svar på allergitest och du reagerar allergiskt men den substans jag testade mot häst, hund, katt, gav ingen reaktion. Det finns ju dock ett antal andra allergener som du kan ha reagerat mot.

Jag tycker inte att du skall exponera dig för någon utav dessa häst, hund, katt då du alltid när du reagerar som du gör kan utveckla en mer manifest allergi även mot dessa som du nu inte reagerar mot.

Jajjemän, fick brev av min läkare igår...! Han hade lika gärna kunnat skriva

 - Blodprovet har visat att du har allergi, men inte mot det vi testat mot. Vi känner inte för att utreda mera, så om du håller dig undan allt som man kan vara allergisk emot så kommer det här nog att gå bra...!!! TYP!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0