Sängen kallar!

Jajjemän, nu måste jag försöka sova lite, det är ju faktsikt jobbdag imorgon!
Var till borlänge med mor idag.. Trevligt, trevligt. Hittade en jeansskjorta som var sååååå skön. Men jag är ju inte så förtjust i jeansskjortor så det kändes lite onödigt att köpa en för 1300;- , kanske ;) Haha.
Vart middag på BK, Yummie!
In en vända på City Gross.
Hem laga lite mat till matlådor :) Så nu har jag matlådor till hela helgen. Vart lite besviken dock, för när jag skulle hälla i grädden jag köpt så var den gammal och klumpig :( Så det var bara att ta på sig sprinter skorna och rusa till jouren för att inhandla ny grädde... *suck*..!
Sen vart jag så trött på min lata sida, så jag tog på mig springskorna och joggade en runda... Galet drygt, men lätt värt det!

Jaja, sängen var det :)

Puss

Kommentarer
Postat av: FEBBS

HEJ! :) nej men gud, hoppas du tyckte dne va bra iaf! jag tyckte iaf den va mkt mkt bättre än första :D

2010-05-29 @ 00:15:25
URL: http://febbs.se
Postat av: Bea(och Robin)

Robin tackar så mycket för presenten :)



kram

2010-05-29 @ 12:03:55
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0