Helgen som var...

Den här helgen har passerat i ljusets hastighet, som vanligt med andra ord. Den har till mestadels spenderats på jobbet, tjoohooo vad roligt! Röd dag och allt, men det verkade inte Faluborna ta någon som helst hänsyn till. Fullt upp! Nu ska jag förhoppningsvis inte jobba helg på några veckor. Inte för att jag har något emot att jobba helg, men nu har jag jobbat 3 av de 4 senaste helgerna.. Och det kan väl kännas att det är liiiite att ta i. Tycker jag iaf!

Ska försöka att ta mig till gymmet imorgon innan jobbet. Skulle verkligen behöva ta tag i det nu. Jag vet ju att jag mår SÅ mycket bättre när jag får röra på mig. Hamnade i en liten svacka efter att jag satte in spiralen. Och när väl det släppte då var det alldeles för halt för att springa efter mörkrets inträdande.. Och det fick mig att bli så otroligt deppig. Har ju liksom varit min fristad under våren och sommaren. Dra på sig sprinskorna och låta tankarna flöda, och sen när man väl kommit hem har man varit så jäkla gött trött...! Snart vår igen, snaaaaaart!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0