Bästaste

Har haft besök av bästaste Malin i ett par timmar :) Mys på högre nivå!
Vi skulle behöva år och dar på oss om vi skulle prata om allt på en och samma gång ;) Idag fick det bara  bli ett par timmar. Det är alltid något!
Idag låg det mycket fokus på karlar, och bekanta. Hur vissa (antagligen i sin egen osäkerhet), tycker att det är okej att nedvärdera och visa sig vara bättre än en annan (i deras ögon). Hur vissa 'vänner' inte märker att man gått från vänner till knappt bekanta, för att dem är så upptagna med att prata om sig själv att det inte slår dem att dem inte vet något om en eller att man ens umgås längre... Weird. Det kommer alltid att finnas tillfälliga människor i ens liv, bland alla underbara vänner man har och alltid kommer att ha <3 Inget konstigt i det, men man blir fundersam när dem själva inte märker att man faktiskt inte har nånting gemensamt längre, och detta för att dem är så upptagna med sig själva, suktar efter bekreftelse, a bit of an attention whore liksom!
Jaja, nog om det.

Är fortfarande inte riktigt hundra efter i fredags, har dock inte lika ont, det går i vågor nu... Woho!
Det ger sig!

Dock har jag ätit något som gör att min mage står rakt ut :S

Så nu tänker jag nog faktiskt gå och lägga mig. Såna här dagar saknar jag att ha tv i sovrummet... Men det känns som ett i-lands problem och verkligen inte aktuellt!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0