En pizzabagare...

Var och köpte pizza nyss, fredagstradition ;) Hehe!
Då berättade min pizzabagare att han drömt om mig och 2 kollegor.

Jag och mina kollegor hade stått på ett tak och varit på väg att hoppa.
Han hade stått nedanför och försökt stoppa oss, vi var ju för unga för att dö. Och han skulle ju aldrig kunna ta emot oss alla i famnen, han hade blivit helt förtvivlad. MEN, som tur var hade han ett par kartonger isbergssallad (???) brevid sig, och han hann släpa fram dom innan vi hoppade (för det var tydligen JÄTTETUNGT med isberg i drömmen). Vi landade mjukt på isbergen och la benen på ryggen. En av mina kollegor hade iaf vett att vända sig om när vi sprang därifrån och tacka för hjälpen!

Hahaha, tror ni jag fick mig ett gott skratt när jag satt och väntade på min pizza :D

Kommentarer
Postat av: Linda

HAha tur det då=)

2010-10-27 @ 19:46:37
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0