Lite besviken!!!

Men nu bryr vi oss inte om det, inget jag kan
göra åt det iaf!

Cellprovstagningen gick bra... Får väl se på riktigt om någon vecka!
Var ju även på p.medels rådgivning, kände att med mitt minne är det väldigt onödigt att använda minipiller... ;)
Vad vart det då?
Spiral.
Tyckte inte att det gjorde så ont att sätta in den, klart att det kändes!
Typ en halvtimme efter att hon satt in den så började det göra ont, så jävla ont! Mensvärken från helvete utan att ha mens...! Men hon hade ju berättat att det kunde kännas så. Men jag hade väl kanske förväntat mig att det skulle göra liiiite ont. Men icke! Jag har levt på värktabletter hela dagen och inte varit sådär super effektiv på jobbet idag, but I couldn't care less! Vetekudden är min bästa vän just nu :D Synd bara att den svalnar så fort! Hoppas att jag får sova inatt, bara jag somnar ska det inte vara något problem. Kanske inte blir Västerås imorgon, vi får se... Måste ju orka med sig själv också ;) Och Västerås finns kvar!

Nu ska jag försöka göra kväller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0