Shopping

Har väl mer eller mindre kommit fram till att jag inte är i något direkt behov av att köpa kläder just nu, inte för att det inte kliar i fingrarna haha. För det gör det :) Men jag behöver faktiskt inte några kläder just nu, har fullt sjå att använda dem jag har...! Och skor är väl inte heller något jag egentligen behöver ;) Men där har jag väl lite svårare att säga nej till mig själv, hehe. Man lever trots allt bara en gång!

Men det finns en massa annat att inhandla, idag har jag t.ex köpt 6 st böcker;

En flickfotografs bekännelser - Bingo Rimér
Dyngkåt och hur helig som helst - Mia Skäringer
Skynda att älska - Alex Schulman
En förtjusande man - Marian Keyes
L.A candy - Lauren Conrad
Sweet little lies - Lauren Conrad

Lite blandat, passar mig alldeles perfekt! Nu ska jag bara ta mig tid att läsa också. Har ju precis läst klart Twilight serien, OH LORD, inte mycket som kommer att överträffa det just nu kan jag lova :) Kanske får börja med en chick-lit..

Vart även 6 matsalsstolar till mit bord i vardagsrummet... Bara sådär, haha! Stolarna var nersatta från 899:- till 600:-, så jag kände att det var läge att slå till med tanke på att de andra stolarna jag kollat på kostade 1300:-. En viss skillnad! Då var den utgiften gjord... Gaaaah... Jaja, jag ska inte klaga, det drabbar ju ingen fattig, och jag klarar mig ändå..! Jättefina var dem iaf <3
Nu behövs det bara en tv-bänk, och så ska det målas och tapetseras. Sen ska det nog kännas som mitt hem på riktigt! Visst trivs jag här, men det måste fixas lite :)

Imorgon blir det middag med E & B på kvällen, härligt! Äta bör man!

På lördag blir det halloween fest hemma hos A & M, sköj!  Måste kila ner och köpa min djävuls oufit imorgon, vart ju lite annat idag... Se, det finns alltid nått att shoppa ;) Hoppas att den finns kvar bara! Annars har jag ju en paljettklänning och afroperuk... Inte skoj att använda samma outfit.. Men förhoppningvis behöver jag inte göra det heller :D

Och så ska man visst jobba hela helgen också ;)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bild på stolarna tack! Bingos bok står på min önskelista, du får rapportera om den är bra! Puss

2010-10-30 @ 19:56:24
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0