26 år idag!

Och den dagen har firats i soffan! Jag önskar att det var för att festen jag var på igår var tokvild och självaste sprit monstret kom och hälsade på ;) Men icke! Inte för att vi inte hade skoj, det var såååå jäkla roligt!

Men imorse när jag vaknade så var jag svullen under ena ögat, tänkte väl att jag fått in en ögonfrans under ögonlocket... Men sen bröt helvetet ut..! Det blev bara värre och värre... Första tabletten hjälpte inte, och inte den andra heller! När det var som värst så jag ut som hon som opererat sig så hon ser ut som en katt..! Såg ju iofs väldigt festligt ut..! Nu ser det bara ut som botox gone frikkin bad! Ingen förändring på x antal timmar. Känner inte heller för att ta några kortison tabletter...! Normalt sett tar jag en allergi tablett, mår lite illa av den, MEN det går över och svullnaden brukar vara borta ganska snabbt! Så är inte fallet idag! Mycket illamående (inte heller det kan jag skylla på gårdagens fest), svullnaden har inte ändrats på säkerligen 6-7 timmar...!
Funderade först att kila upp till akuten... Men vad ska dem göra!? Vi får se hur det ser ut innan jag går och lägger mig. Känns inte så jättebra att gå och lägga sig helt ensam när fejjan svullnar upp, tänk om det sprider sig ner i halen, hur kul skulle det vara!

Jaja, jag återkommer.

Gårdagen var iaf så jävla underbar!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0