Lång dag idag

05.20 ringde klockan.... Tjoohoo vad pigg jag var då, eller inte!
Möte 06.00-09.00
Intervall brandstationen/kålgårn efter det.
Frukost, igen!
Jobb 12.00-20.15

Kommer att sova gott inatt tror jag!
Hemmet ser dock förjäkligt ut! Tvättade i fredags jue, den hänger fortfarande... Tur det iaf, hade ju kunnat legat kvar blöt i tvättmaskinen... ;) Positivt tänkande!

Varmt och skönt ute, såklart, jag ska ju jobba!

Har även fått en sak att tänka på, men då behövs en bil... Kanske inte största problemet...! Vet dock inte om det är värt det... Hmmm... Jaja, vi får se helt enkelt. Antar att jag måste bestämma mig ASAP!


Pöss

Kommentarer
Postat av: Bea

Nu blir jag nyfiken. Vad är det för något du ska tänka på?

2010-09-06 @ 11:46:08
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Linda

I know det är ju fan helt sjukt!!

2010-09-06 @ 14:17:24
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0