Torsdag

Den här torsdagen har inte varit speciellt annorlunda andra torsdagar, eller inte alls faktiskt!
Konstigt flöde på kunderna bara, antingen ingen eller så en hel drös... Vart helt snurrig jue ;)
Lätt jubel från både mig och C när arbetspasset kom till sitt slut :D
För imorgon är det fredag!

THANK GOD IT'S FRIDAY!

Kunde inte komma lämpligare ;)

Imorgon ska jag försöka ta mig ur sängen och ta mig till gymmer för ett core pass... Det var år och dar sen jag satte min fot på gymmet.... :S Tur man är rik som ett troll och kan betala den avgiften varje månad... ELLERVA!? Så ekonomisk är jag, eller inte!
Jaja, kan försvara mig med att hellre springer en runda utomhus när det är fint väder och fortfarande är ljust på kvällarna ;)
Kommer ha en sån fruktansvärd träningsvärk på festen på lördag. Lätt värt det!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0