Tvättat

Japp... Orka boka tid nere i källaren... Så den lille i lägenheten fick stå till tjänst :D Gick bra det med!

Otroligt trött har jag varit idag. Vaknade väldigt många gånger inatt, men sov ändå bra när jag väl sov.. Weird!
Imorgon behöver jag iaf inte vara på jobbet lika tidigt som imorse, sååå skönt! Första helgen på minst fem veckor... Ska nog gå bra det med.

Vad ska man kolla på ikväll då?
Sitter och slötittar på 'Blast from the past'... Den är väl sådär. Man skulle ju kunna kolla på matchen, eller alla serier på femman... Orka :S
Föräldrafällan kanske...hmmm... Den som lever får se!

Var ner på stan och köpte ett par nya löparbyxor efter jobbet, it's a keeper.. ;) Verkligen supersköna!

25-års fest nästa lördag... Temafest tillochmed! 80-tals rock! Haha, kul! Så näst kommande vecka får bli ett undantag i mitt 'no spending any money on clothes' liv... ;) Krustång skulle nog vara bra... Måste ju på något sätt få volym i mitt spikraka hår...! Det löser sig nog!


Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0