Alldeles matt

Är aningens slut just nu. Vaknade 05.00 imorse, inte att rekommendera... Men vad gör man!
Inte har det blivitnågon träning den här veckan heller... Jäkla höft! Vet att jag borde vila mer än vad jag gjort, men jag blir ju så jäkla rastlös! Jaja, den här veckan blir det lugnt, och antagligen nästa vecka med. Kul bara att man ska ha mens och ser ut som en valross!! Humöret är väl inte heller på topp... Haha... Kul att vara tjej ibland, NOT!
Knepigt hur man kan bli påverkad av vissa.... Satt och pratade om det med min chef idag... Vi har väldigt lika värderingar och tankar om saker och ting... Konstigt egentligen, för vi är ganska olika annars.
Nehej, dags att göra sig iordning för sängen... Pallar fan inte att vara vaken länge till... Blir lite läsning också! Somnar jag föööör tidigt så kommer jag att vakna därefter oxå och det är inget jag strävar efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0