Söndagsångest...

Eller nått!
Jag som aldrig haft problem med det förut, konstigt det där! Kan ju ha att göra med att jag ff är ny på jobbet och inte har 100% koll på allt! Jaja, nu tar vi sista halvan av sommarvik:et och gör det absolut bästa av det :)
Många planer inför framtiden, 2 nya jobb ska sökas... Mest bara för att! Man måste börja nånstans! 2 utbildningar som jag har spanat in, så nu ska det kollas upp... Ena tror jag dock inte börjar förrens tidigast i vår. Ff bra att kolla upp så mycket info om den som möjligt!
Det är nu det händer liksom, det är nu jag vekligen får en ärlig chans att gå vidare.... Så det är bara att hålla tummarna för att nått av det här går vägen ;)
Konstig känsla det där, ska jag verkligen lämna min trygghetszon... Är det verkligen dags nu? Ska jag och tysken gå skillda vägar? Kan det verkligen vara möjligt? Ja, jag tror fan att det är dags! Har dock sagt det förut, men enough is enough.... Så det är bara att hålla fast vid den här känslan å bara gör't!
Appropå ingenting, vad fan hände med sommaren! Känns som att hösten kommit, alldeles för tidigt kan ju tillägas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0