Inte igår...

Men vad gör väl det ;)
Har inte funnit lust till att blogga helt enkelt! Får se om lusten återkommer nu, det märks! Mycket har hänt men ändå inte, livet har rullat på i vanlig ordning ibland har det gått lite för fort, nästan känts som att man inte har haft någon kontroll...
Endel saker har förändrats, vissa inte. Vissa saker kan man påverka andra inte... Ibland kan man påverka, men vill- eller vågar inte! Livet är inte alltid rättvist, men man får göra det bästa av det man har.. Man lever bara en gång, make the best of it!
Den här sommaren kommer att bli lite annorlunda, jag kommer att jobba hela sommaren, och det på annan ort! Kommer att bli väldigt intressant, förhoppningsvis kommer det att gå bra! Så länge jag lär mig det jag behöver innnan de andra går på semester så ska det nog gå bra! Det får bli sommarens utmaning. Förhoppningsvis kan jag bli lite klokare inför framtida val. Iom att det är ett helt annat jobb än vad jag är van med, kanske jag får lite mer hum om vad jag vill pyssla med... Det återstår att se!
Nähä, om man kanske skulle ta och fixa lite mat och matlåda kanske, uppstigning 05.45 hela veckan, tjohoo! Imorgon börjar jag även cykla till jobbet, 6-7 km enkel väg... Skaplig vardagsmotion ;) Å så gymma lite på det oxå :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0