And....they LOVE me!!! :)

Mina barn och jag :) Har haft en så otroligt trevlig dag med 'mina barn'.....kan lixom inte beskriva...allt kändes bara så rätt!!! Nog för att dom kan vara ena bortskämda skitungar ibland :)...But not on my watch! Vi har lixom funnit varann...dom vet vad jag tolererar (not much!), och jag vet när jag måste ge efter! Det känns bara bra...! Dom vill lixom ha mig med överallt, och det känns bra att veta, även fast jag kanske inte följer med överallt så vet jag ju iaf att dom vill ha mig med!

Spenderade ca 3 timmar vid poolen med barnen idag, dom fick stanna hemma idag iom värmen! Och nog fanns det väl lite att kika på...tihi! Inte dom vanliga 'lifeguards:en', men ni hör inte mig klaga :)

En Emma, vind ik ook! Who cares, it's our party!!! :) 'It's my party I can cry if I want to!' You know it will always be that way....so they just have to learn how to live with it........ ♥

Pussar lite varstans...and I miss you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0