Barnvakt me Brownies...

Jag sitter just nu barnvakt åt mina skitungar :) Men dom sussar så sött så :) (min förtjänst)....Själv har jag inte begett mig till sängen än, brukar vänta till 22, då Sex and the city börjar ( I like)...men idag är jag väldigt trött....men det är bara en halvtimme kvar nu ;) Men jag vet inte om det kommer att bli så lätt att somna, har nämligen ätit brownies (the love of my life)...men men, vi får väl se hur det blir!!!! Det ordnar sig säkert!

En fråga bara...; Hur berättar man för värdmamman att barnen vill att hon ska vara hemma mer med dom när hon är ledig????
Vi har haft en del situationer här som jag inte tror att hon förstår....t ex. idag när dom kom hem fr sin meet 'n' greet så skulle Jackie åka iväg och färga håret på en ggn, vilket e helt lungt...hon e ju bara människa, hon måste ju få göra vanliga saker hon oxå...men iaf Caroline blev typ hysterisk och började gråta etcetc...MEN vi har haft en del sånna situationer under sommaren, så jag brydde mig inte så mkt..för jag visste att så fort Jackie gick ut genom dörren så skulle Caroline sluta....och mkt riktigt, hon slutade tvärt när Jackie lämnat huset...!!!! Men hon hade dock lovat att hon skulle komma hem och lägga dom, vilket jag visste att hon inte skulle göra.....(vit lögn? lr bara en lögn?)???
Ibland känns det som om dom inte vill spendera tid med sina barn (?????), vad gör man åt sånt....och oftast så vill dom inte spendera tid tillsammans med barnen...typ antingen gör pappan ngt m dom , lr så gör mamman ngt m dom!!!
Jackie har faktiskt sagt rakt ut att hon tycker att det e jobbigt att spendera för mkt tid med dom.....varför skaffar man isf barn???
Jaja....jag menar vafan...förra veckan spenderade jag typ 12 timmar med barnen varje dag....but I still Love'em.....!!!
I hope this makes some sense, coz I'm pretty tired at the moment!!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0