En andra chans...

Har bestämt mig för att ge det en till chans....funkar det inte den här ggn , så vet jag till 100% att det inte funkar! Känner mig ganska lugn nu efter att beslutet e fattat....men vi får se hur länge det håller i sig! Ska börja skriva ner hur jag känner mig när jag mår dåligt, och vad det är som gör att jag mår dåligt...så att det blir lättare för mig att förklara för min LCC (Amy).
Pratade med henne idag, och förklarade precis hur jag kände mig, gick lite bättre idag än vad det gjorde i förrgår. Och jag kände mer idag att hon står på min sida! Det känns ju tryggt iaf! Jag sa oxå till henne att funkar det inte den här ggn så vill jag inte vara kvar och det förstod hon. Har inte riktigt bestämt mig för om jag vill ha en ny familj eller åka tillbax till Sverige om det inte funkar, men jag antar att det kommer att visa sig....! Nu är det väl bara att hoppas på det bästa...vad nu det är......det får framtiden utvisa!


?

Kommentarer
Postat av: Slimpen

Glömde säga att jag varit i USA 100 dagar idag...yay me!!! Det har gått hur fort som helst!

2006-08-30 @ 21:10:06
Postat av: carro

skönt att det ser ut att lösa sig!
ara hjärtat lättar! kram

2006-08-31 @ 11:42:08
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0