Gårdagen...a lot of pampering... ;)

Igår steg jag upp 06.10...inte så skojigt, men inte så jobbigt heller...! Matade barnen, fixade lunch..etcetc..barnen åkte till skolan och jag gick upp la mig en sväng till :) Sov i ca 20 minuter, sen vaknade jag och var redo att göra mig redo för ännu en dag...ringde Jemma vid 09.15...inget svar...HELP! Ringde henne på hemtelefonen...där var det svar minsann :) Hon va vaken och skulle bara äta frukost och klä på sig sen hämta mig..!
09.45.. Jemma sitter utanför i bilen och tutar för fullt! Jag springer ut och är på väg och sätta mig i passagerar sätet, men nej då, där sitter Jemma (?), så d e bara och för mig att köra till Evanston...no problem, been there done that!
Iaf kommer dit och vad får jag lov att göra (?), jo fickparkera..vilket jag inte gjort sen jag tog mitt körkort..ca 3 år sen....men mina damer och herrar..det gick GALANT!!! Ni skulle varit stolta om ni varit dår :O
Sprang in till Pivot Point (vi var ju självklart sena)...sa att vi var där och satte oss för att vänta på våran frisör/manikyrist/pedikyrist....blev väl en väntan på 15 minuter!
Sen kom Dionna, som skulle 'fixa mig'....vi började med håret...skulle bara klippa topparna så det gick fort...hon pratade väldigt mkt, men det var lungt.....ascool tjej! Sen bar det av för att få en pedikyr...WOAW!!! Skulle kunna göra det varenda dag :) Kanske var det för att hon var så otroligt cool...vi snacka som faen...coolt!..Sen vart det Fransk manikyr....coolt!
Visade sig att hon e bartender inne i Chicago, så jag har fått hennes #...bara att ringa om vi vill ha gratis drinkar + att hon kan fixa in en överallt....cooooooooooolt!
Sen hände det väl inte så mkt igår, jag och Jemma kollade klart på disc 1 season 1 av Grey's anatomy...sooo goood!...men vi har endel avsnitt att se innan premiären den 21 september....OMG!

Hade en asrolig dröm natten till igår...hahaha....handlade mestadels om Falun...Sofia (storesyster)...Emma(lillesyster)...hahaha...och Harry's..och Lugnet...och baken ner till stan fr lasarettet...hahaha...jag önskar att jag orkade berätta den för er, men sorry guys..not today...!

Ha're gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0