...hmmm...

E d bara jag som tycker att Da vinci koden a battre an anglar och demoner???? Bada e bra...men da vinci koden var faktiskt lite battre..! Jag vet att jag ligger lite efter...alla andra har ju typ last dom har for ca 20000 ar sedan....men inte jag, men nu e d gjort iaf, pa engelska!

Har ingen mer uppdatering pa min situation annu, men det ska val komma en ganska snart skulle jag tro...men man vet aldrig!

Jag blir sa glad nar jag far kommentarer....ni e sa snälla!!!! Det far mig verkligen att kampa pa och inte tanka att det bara e jag som tanker konstiga tankar, utan att man inte passar overallt....etcetc!

Kramar till alla!

Kommentarer
Postat av: carro

klart att du inte är ensam om att tänka och att det ibland inte blir som 'man tänkt säg' .
kramar

2006-08-29 @ 23:55:54
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: lillesyster

ja jaklar har du kommit igenom den? jag kom till typ forsta kapitlet sen sa gav jag upp heh =) so ill take your word on it aight!
Moah

2006-09-05 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0