Jahaja!

Okej mina vänner...och andra oxå för den delen :)

Det ser mycket ljusare ut nu, kanske för att det är helg....you never know!
För det första så tror jag att dom har kommit på att dom överreagerade lite....o well, not my problem...men det här är väl kanske inte rätta stället att vara långsint på....what do you think (?)!
För det andra så tror jag inte att det handlade om mig egentligen....det är iaf vad jag tror! Dom är inte lyckliga tillsammans....men jag tror inte att dom vill inse det själva, eller så gör dom det men vill inte göra något åt det för barnens skull...typ. Hon håller på att försöka hitta ett nytt jobb, vilket i sig kan vara ganska stressfullt, + att just nu jobbar hon tillsammans m en karl fr en annan firma (har samma klient), som e ett arsel, typ skriker åt henne och så, nog för att hon inte tar åt sig, men det kan ju vara stressfullt det oxå. Några av hennes kompisar har problem i sina familjer......etcetc...etcetc! Nog för hon kanske inte ska ta ut det på mig.....but anyway!
Han däremot har ingen som helst förklaring till varför ha beter sig som han gör....eller så kanske jag inte vill se ngn förklaring till det.....he's not on my good side at the moment!!! O well...!!!
Lixom, e han hemma så 'vill' hon inte va hemma, så hon åker iväg och tränar och gör andra grejjer...e han iväg på 'businesstrip', då kan hon komma hem tidigare...kanske åka iväg och träna 2 timmar när barnen lagt sig.....! Som ni ser så går det ju ut över barnen iaf.....! Well, it's not my call!!!
Barnen diggar mig och det är ju därför jag är här :) Igår höll båda två på att somna i min säng!

Kramar på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0