Jobbigt tråkigt....

E en aningens uttråkad just för tillfället! Nog för att det finns hundra grejer som måste göras...men O R K A ! Vi får se vi får se! Har iaf varit otroligt megaduktig och sprungit lite på bandet idag :) *stående ovationer*...hehe....var väldans skönt iaf....måste bli mer motiverad till träningen! Blir jag inte det så kan det här ju sluta hur som helst....och det vill vi ju inte!!!

Vet fortfarande inte vad jag ska plugga här....kanske slutar med att jag är så otroligt tråkig och pluggar engelska ändå....grejjen e den att vi kommer inte kunna använda våra betyg som vi får här, men det ser ju bra ut på papper iaf! Men vi får se....måste bestämma mig snarast!

Börja bli ganska svalt ute....and I don't like that! Men dom säger att hela augusti brukar va varm...but I don't know about that! Bävar inför vintern......uschamej!

Känner mig allmänt omotiverad, så det här är allt jag kommer att kläcka ur mig idag!

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0