Lite skratt och många tårar!!!!

Hade askalaskul igår :)
Kunde börjat bättre, men vafan slutet var iaf askul!
Träffade så otroligt mkt människor  :) Vi vart tom tillåtna att stanna kvar i  baren ,där Deanna jobbar, efter stängning....vilket inte e så vanligt om man inte e tjenis med ägar'n å så...menvafan!!! Hahahaha! Sen vart det 2 till ställen med Deanna...ASSKOJ!!!!!!

Nu till lite mindre trevliga grejjer....hade en riktigt jävla rejäl break-down idag! Jag har absolut inga krafter kvar...och just nu känner jag att om jag stannar kvar så kommer ingenting av mig att finnas kvar om ett år! Det kanske inte precis är så farligt.....jag har ju trots allt dom underbaraste vännerna här.. I LOVE THEM! Men ibland är dom ändå lite för unga...och förstår inte riktigt vad jag pratar om...o well, who can blame them....inte ens jag förstår ju vad jag snackar om ibland!
Iaf, jag är ganska redo att åka hem....vet inte om jag orkar med att byta till en ny familj igen....jag har ju inte precis varit i dom bästa familjerna om man säger så!
Men jag känner mig som en jävla loser om jag åker hem....! Jag vet att jag inte ska känna så, men vafan det är så jag känner iaf! Men jag kan ju inte stanna kvar om jag mår piss....det kan ju bara inte funka så....! Nog för att dagarna går megafort och så....men ska man kasta bort ett år av sitt liv bara för att dagarna går fort???? Kanske inte nej!
Pratade med min älskade storesyster idag....jävlar vad jag grät.....allt bara forsa ur mig, så mycket känslor!!!! Hon säger iaf att jag inte är nog loser om jag kommer hem...och det säger Paula oxå....även fast jag vet att Paula vill att jag ska stanna kvar....och vi bor inte ens nära varann...we suck!
Iaf ska träffa min hanledare idag, nog för att jag kommer att ha solisar på mig hela dagen..men det får hon ta!

Uppdaterar imorrn, lr nått!

Kramar på alla!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

din hälsa kommer först !!!
du måste följa ditt hjärta . du är ingen looser om du kommer hem. du är snarare en erfarenhet rikare! som du ska vara stolt över. kram *

2006-08-27 @ 22:17:59
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0