Carro igen! ;)

3 saker jag skäms för:

• Endel fylleincidenter antar jag att maste skriva....aven fast jag inte kommer pa ngn...everything happens for a reason...!!!
• Det mesta med min kropp just for tillfallet...Damn America!!!
• Mitt humor ibland....waaaaay too stubborn sometimes!

3 saker jag är stolt över:

• Att jag faktiskt e kvar i USA efter allt som hant!!!!
• Min familj !!
• Att jag utvecklas och blir starkare.


3 saker jag vill göra nästa år:


• Traffa mina nara a kara i Sverige (kan ni fatta att jag inte sett dom pa over 7 manader)
• Komma underfund med vad d e jag vill gora med mitt liv!!!!
• Få en sjujädrans motivation till träningen igen!

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

• Att jag faktiskt akte till USA....no matter what!!!
• Sommaren '06...you should have been there, it was a blast!
• Mina kara vanner som jag traffat har i detta stora land!


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:


• Internet (haller mig ju faktiskt uppderad om vad som hander back home)
• Mina kara barn a min kara hund har :) A Lina & Jemma forstas
• Käk!

3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:

Jenny
• Emma
• A sa skulle jag ju vilja saga Carro :) Men d e ju hon som far mig att gora alla dessa tokigheter (Tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0